Friday, October 8, 2010

DEAR GOD

ya tuhan..
kenapa hati aku selalu teringatkn dye.
kenapa hati aku masih ade dye.
kenapa hati aku masih perlu kan dye.
kenapa hati aku masih berharap kan dye.
kenapa hati aku masih cinta kan dye.

ya tuhan..
sakit nye hati aku bila selalu teringat kat dye.
sakit nye hati aku bila masih ade dye d hati aku.
sakit nye hati aku bila aku perlu kan dye.
sakit nye hati aku bila aku masih berharapkan dye.
sakit nye hati aku bila aku tahu aku masih cinta kan dye.

ya tuhan..
kenapa aku yg rase semua seksa ni.
ape salah aku sampai mcm ni aku kene.
kenapa terlampau berat dugaan yg kau beri kan pd aku.
aku insan yg lemah ya allah.
aku tak sanggup terima dugaan sebegini.

ya tuhan..
aku masih syg kan dye.
aku masih ingat kan dye.
aku masih perlu kan dye.
aku masih rindu kan dye.
aku masih mencintai dye.

ya tuhan..
tolong la..
aku taj sanggup tanggung semua dugaan ini.
tolong la ya tuhan.
berikan aku peluang untuk gembira.
wlpun sekejap.
tolong la ya tuhan..
aku tak sggup lagi gan semua ni.
tuhan saja yg tahu perasaan aku.

No comments:

Post a Comment