Sunday, October 24, 2010

YANG SEBENARNYA..



"Aku seperti ombak yang berlari mengejar ilusimu..."



SINOPSIS


Tidak semua cinta itu berbalas. Inilah yg terjadi kepada Eddie. Akibat cintanya ditolak oleh Nazirah, sepupunya, dia nekad membawa diri ke London. Hatinya perlu dirawat.


Kelukaan Eddie mendapat simpati daripada Nadhiya, adik Nazirah. Melalui kiriman emel dan YM, Nadhiya sentiasa meyakinkan Eddie bahawa cinta akan datang lagi. Namun, hati Eddie belum terbuka untuk mencari pengganti.


Seiring waktu berlalu... cinta Eddie semakin memekar. Dengan semangat baru, Eddie pulang bersama cinta utk Nadhiya. Malangnya, kalimat keramat itu tidak terucap dari bibirnya apatah lagi Nadhiya melayannya seperti seorg abang. Eddie jadi penasaran. Akibatnnya mereka seringkali bertelingkah tanpa sebab. Nadhiya memendam rasa lelaki itu seperti memusuhinya.


Semuanya harus dirungkaikan. Eddie perlu berterus terang tentang perasaan sebenarnya. Dan Nadhiya pula mesti menyedari bahawa cinta baru Eddie adalah untuk dirinya!



seperti juga aku.yg sentiase mencintai nye walaupun aku tahu cinta itu tidak akan terbalas dari nye.aku tidak peduli dengan balasan nye.yg hanya aku peduli hati dan perasaan aku kepada nya.aku tidak pernah penat dan berhenti untuk mencintai nye walaupun dye sudah membenci aku atau tidak peduli tentang perasaan aku pada nya.aku berharap sangat kau dapat membaca hati dan perasaan aku.seandainye kau tahu bertapa cinta nye aku pada mu.hanya tuhan saja yang dapat paham dan baca perasaan aku pada mu.tapi aku tak boleh memaksa dirimu untuk mencintai aku walapun aku tahu aku tidak akan dapat balas dari cinta mu.dengan itu,biar lah aku memaksa hati dan perasaan aku untuk mencintai perasaan dan hati orang lain.walaupun aku tahu itu sangat berat bagi aku.aku sentiasa akan mendoa kan mu bahagia bersama orang yg tersayang.aku selalu berkata di hati aku "aku akan gembira bila engkau juga genbira".itu janji aku dalam hati aku ini.

No comments:

Post a Comment