Wednesday, December 29, 2010

THE DATE

26 DECEMBER 2010
saat2 yang sangat aku nanti kan dalam hidup aku baru2 ini.
aku mengharap sesuatu yang akan menggembirakan aku pada hari itu.
aku sentiasa berdoa supaya aku akan terima semua nye dgan gembira.
aku mengharapkan tindak balas nye walaupun satu sms dye hantar ke aku.
aku telah berfikir dan menyediakan ayat ayat utknya dari seminggu sebelum tarikh itu.
aku menyediakan lagu aku untuknya juga.
tetapi semua itu tidak terjadi yang aku jangka kan.
yang aku dapat,hanya delivered msg dari phone aku.
tanda terima kasih pon aku tidak terima.
ya allah ego nya hati dye.knp dye begitu melayan aku.
sumpah aku sakit hati.depan semua org aku senyum je.
tapi dalam hati aku telah menangis dgan sakit sekali.
mungkin aku tidak penting bagi nye lagi.aku hanya patung bagi nye.
aku terima seadanya dengan hati terbuka.
semoga tuhan kabul kan doa aku untuk nya..

No comments:

Post a Comment